איך להשתמש ו- כמה זמן להשאיר אלוורה על הפנים כל התשובות

אלוורה היא מרכיב פופולרי למוצרים רפואיים וקוסמטיים . איך להשתמש ו- כמה זמן להשאיר אלוורה על הפנים:

אלוורה היא מרכיב פופולרי למוצרים רפואיים וקוסמטיים . במשך אלפי שנים, הסוקולנט הזה שימש כטיפול לפציעות והפרעות עור שונות. אלכסנדר הגדול וכריסטופר קולומבוס השתמשו בו כדי לטפל בחיילים פצועים. המלכות קליאופטרה ונפרטיטי השתמשו בו כחלק משגרת היופי הקבועה שלהן.

העלים של צמח האלוורה מייצרים חומר דמוי ג’ל העשיר בויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ונוגדי חמצון. השימוש במרכיב המדהים הזה על הפנים שלך מציע יתרונות רבים, כולל לחות וריפוי עור יבש, הרגעת אדמומיות וגירוי, שיפור הגמישות והפחתת קמטים גלויים.

עם זאת, למרות שלל היתרונות הפוטנציאליים של האלוורה, אנשים רבים מאמינים שהשארת אותו זמן רב מדי עלולה לייבש את העור. אז, האם זה בטוח להשאיר אלוורה על הפנים שלך למשך הלילה? קרא מאמר זה כדי לגלות.

איך להשתמש ו- כמה זמן להשאיר אלוורה על הפנים כל התשובות

תמונה – pexels

האם אלוורה בטוח לשימוש לילה ו- כמה זמן להשאיר אלוורה על הפנים?

התשובה הקצרה לכך היא: כן. אתה יכול להשאיר בבטחה אלוורה על הפנים שלך למשך הלילה. אלוורה היא מרכיב עדין ולא מגרה שרוב סוגי העור בדרך כלל יכולים לסבול. יש לו רכיבים פעילים המסייעים להתמודד עם מצבי עור שונים. רכיבים אלה הם גם בטוחים וידידותיים לעור.

כמה זמן להשאיר אלוורה על הפנים, עם זאת, זכור כי משך הזמן שאתה צריך כדי להשאיר אלוורה על הפנים שלך תלוי בעיקר במטרת היישום שלך. להלן כמה הנחיות כלליות:

  • אלוורה כמסכת פנים : אלוורה פועלת מצוין לטיפול בעור דלקתי, הנגאובר או לחוץ. מרחו שכבה עבה של הג’ל על הפנים. השאר אותו למשך 10-15 דקות לפני שתשטוף אותו במים פושרים.
  • אלוורה כקרם לחות : הסוקולנט הטרופי המדהים הזה הוא גם קרם לחות עדין ויעיל. טפחו על פניכם סרט דק והשאירו אותו למשך הלילה כפי שהייתם עושים קרם לחות רגיל עם שמן או קרם.
  • אלוורה כטיפול נקודתי : אלוורה פועלת גם על עור רגיש ונוטה לאקנה . מרחו כמות זעירה על הפריצה או הכתם, השאירו אותו למשך הלילה ושטפו אותו בבוקר.

מהם היתרונות של השארת אלוורה על הפנים שלך בן לילה?

אלוורה היא מרכיב ארוז בחומרים מזינים וטיפול בעור. הוא מציע את היתרונות הבאים:

  • זה עוזר להרגיע פריחות. זה גם יכול להאיץ את זמן הריפוי של כוויות שמש וכוויות אחרות מדרגה ראשונה או שנייה.
  • הוא מעניק לחות ומעניק לחות לעור. מוקופוליסכרידים, או שרשראות ארוכות של מולקולות סוכר הקושרות לחות לעור, עוזרות לשמור על העור רך וגמיש במקום עור ונוקשה. חומצות אמינו גם עוזרות להידוק נקבוביות ולרכך תאי עור מוקשים.
  • הוא מכיל חומרי לחות התומכים בייצור ובשחרור של סיבי קולגן ואלסטין. קולגן הוא חלבון מבני המסייע להפחית את סימני ההזדקנות הנראים לעין כמו קמטים וקמטוטים. אלסטין מסייע בשיפור גמישות העור והתאוששות מעיוותים.
  • הוא עמוס בנוגדי חמצון שיכולים לסייע בתיקון נזקי השמש. נוגדי חמצון מנטרלים רדיקלים חופשיים, שהם מולקולות המכילות חמצן שעלולות לגרום לנזק לתאים ולהזדקנות.
  • זה עוזר לטפל בזיהומים חיידקיים ופטרייתיים. פוליפנולים, קבוצה של נוגדי חמצון, עוזרים לעכב את הצמיחה של חיידקים הגורמים לזיהום. לחומצות שומן כמו לופאול יש גם תכונות חיטוי ומשכך כאבים. 
  • יש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות להפחית את הכאב, הנפיחות והכאב של פציעות ופצעים. הורמונים כגון ג’יברלין ואוקסינים מועילים בריפוי פצעים. תכולת הקולגן של הצמח עוזרת גם להאיץ את התכווצות הפצע ואת זמן ההחלמה.

השארת אלוורה על העור שלך למשך הלילה מאפשרת לך להפיק את המרב מהיתרונות הפוטנציאליים שלה. אחרי הכל, תאי העור שלך מתקנים ומתחדשים בלילה. לכן, מריחת אלוורה בלילה תעזור להחיות ולשקם את העור שלך כך שתוכל להתעורר עם גוון עור רענן ובהיר.

אלוורה הוא טיפול יעיל לבעיות ובעיות עור שונות. עם זאת, איכות מוצר האלוורה משפיעה ישירות על יעילותו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top