שיטת השיווק של פוראוור ליבינג

חפש
Generic filters
שיטת השיווק של פוראוור ליבינג

כללי

בשיווק המסורתי, המוצר עובר כמה וכמה ידיים מהרגע שהוא מיוצר ועד לרגע שהוא מגיע לצרכן.
בצורה שכזאת, מוצר שעולה 10 שקלים לדוגמה, יכול להגיע ל 100 ש"ח כיוון שהוא "מפרנס" גורמים רבים:
משווקים ארציים ואזוריים, אנשי מכירות, אנשי הפרסום, בעלי החנויות וכו'.

השיטה של פוראוור

בשיטה של פוראוור, המשווק רוכש את המוצר ישירות מהחברה המייצרת, כך שבסופו של דבר המוצר מצליח לשמור על מחיר שווה לכל נפש והיצרן יכול לתגמל את המשווק בעמלות יפות. יחד עם זאת, המשווקים עוזרים לעוד אנשים להכיר את המוצרים ועוזרים לעוד אנשים להפוך למשווקים בעצמם.
שיטה זו נקראת שיווק רשתי.

 

7 סיבות לפתוח עסק של שיווק רשתי

  1. עלות השקעה נמוכה, אין סיכון כלכלי.
  2. להרוויח על העבודה של אחרים, בדיוק כמו "בוס", מבלי להעסיק עובדים ולשלם להם משכורת.
  3. אפשרות לבנות ביטחון כלכלי ואפילו עושר.
  4. עסק שמאפשר יציבות כלכלי גם בזמן מיתון.
  5. אי אפשר לפטר אתכם.
  6. עבודה בשעות שמתאימות לכם, בקצב שלכם.
  7. אין צורך בידע קודם או ניסיון. לומדים את השיטה, תוך כדי בניית העסק.

הייחודיות בשיווק בפוראוור

  1. מדובר במוצרים מתכלים ולכן אם לקוח נהנה ממוצר והוא נגמר לו, הוא יבקש שוב את אותו מוצר.
  2. הרווחים הם מידיים.
  3. החברה עוזרת למשווקים להרוויח כמה שיותר כסף.
  4. ליווי והדרכות צמודות באופן שוטף על המוצרים ועל העסק.
  5. שעות העבודה "לא מתבזבזות" – השקעה לטווח ארוך.
  6. החברה מחלקת תמריצים רבים כגון רכב, נסיעות לחו"ל ועוד.
  7. 100% אחריות ללקוחות – לקוח שאינו מרוצה ממוצר, יכול להחזירו תוך 30 יום, גם אם המוצר פתוח.
    לכן אין אינטרס "לדחוף" מוצרים בכח, כיוון שהוא יכול להחזירו.
  8. 100% אחריות למשווק – אם משווק רכש מוצרים על מנת למכור אותם, ותוך 12 חודשים
    החליט שהוא אינו רוצה להיות משווק – הוא מחזיר את המוצרים הסגורים לחברה – הוא יקבל את כספו בחזרה
    (מלבד דמי טיפול של 150 ש"ח).

 

לא פירדמידה

  1. המוצרים של Forever פונים לכלל השוק ונושאים אחריות שהיא נדירה בשוק הישראלי – החזר כספי מלא תוך 30 יום ללא תנאי.
  2. כל הפעילויות הכלכליות מבוססת על מוצרים הנצרכים על ידי לקוחות חוזרים.
  3. אפשרי (ואפילו מומלץ), אבל לא חייב לצרף עוד משווקים לחברה על מנת להרוויח.
  4. אין קשר בין רמת ההכנסות לתאריך ההצטרפות.

 

עוצמתו של השיווק הרשתי היא בשיטה של ההמלצה מפה לאוזן ובבניית צוות מנצח.

אין צורך בידע מוקדם בשיווק או מכירות, וכל ההכשרה הרלוונטית מוענקת בחינם על ידי החברה בהדרכות, בכלים השיווקיים ובאקדמיה של Forever.

 

הערכים של החברה

ערכי החברה הם ערכים שקל להתחבר אליהם:
מנהיגות, תמיכה, חיוביות, התמדה ומעל הכל יושרה ואמינות.
מעודדים את שיתוף המידע = חברות ולא תחרות.

 

ערכים נוספים של החברה בסרטון הבא:

 

רוצה להצטרף?

אשמח לדבר איתך

 

 

 

 

ניווט מהיר