4 טיפים: להכנת מסכת אבוקדו ביתית לפנים

זה לא סוד שאבוקדו הוא אחד המרכיבים הכי שימושיים שיש. 4 טיפים: להכנת מסכת אבוקדו ביתית לפנים:

זה לא סוד שאבוקדו הוא אחד המרכיבים הכי שימושיים שיש. בין אם משתמשים בהם בשייק הבוקר שלך, מורחים אותם כמסכה לשיער , או מתווספים לתזונה שלך כאחד המזונות המלאים הבריאים ביותר , נראה שאין סוף ליתרונות הרבים של פרי הנס הזה – וההטבות שלו חלות גם לטיפוח העור.

“לשמן אבוקדו יש תכונות אנטי-אייג’ינג גבוהות המסוגלות לספק הגנה מפני רדיקלים חופשיים. מחקרים הראו גם ששמן אבוקדו מבטל שינויים ניווניים בעור הנראים עם ההזדקנות על ידי גירוי ייצור של סיבי אלסטין וקולגן  , ובכך משחזר את האיזון התחדשותי וניוון תקין.”

“השמן יגרום לעור לייצר קולגן ולהגן מפני קמטים”, יכולתו של המרכיב להגן מפני קרני UV , בעל זמינות גבוהה מדי עשויי לסייע בהגנה על העור מפני נזקי UV וקרינה גלויה”.

מתוך מחשבה על כך, החלטנו לרכז את מסכות הפנים הטובות ביותר שעושות שימוש במרכיב הרב-תכליתי הזה.

שמן המפ + לימון + אבוקדו

אם העור יבש אין דאגה, מסכת הפנים משמן המפ אבוקדו תהיה הבחירה החדשה שלך. קאריסה מערבבת אבוקדו עם שמן המפ כדי למקסם את יתרונות הלחות של מסכה זו. עם שלושה מרכיבים בלבד, המתכון הפשוט הזה הוא דרך חסכונית להילחם בבעיות עור יבש.

המרמן תומך בשימוש באבוקדו להענקת לחות, ואמר, “שמן אבוקדו מסוגל לחדור לעומק העור, להפוך את העור לרך ולחות. אחת התכונות יוצאות הדופן של שמן אבוקדו היא שהוא פועל כחומר לחות רב עוצמה, שהוא חומר שסופג או עוזר לשמור על לחות, כמו גליצרין.”

4 טיפים: להכנת מסכת אבוקדו ביתית לפנים

שיבולת שועל + אבוקדו + דבש

לדרך טבעית לקלף, נסה להוסיף שיבולת שועל למסכת האבוקדו שלך, כמו . מסכת לחות שבטוח תהפוך למרכיב בסיסי בחודשי החורף היבשים, המתכון הפשוט הזה משלב אבוקדו, דבש ושיבולת שועל מגולגלת.

התכונות האנטי-בקטריאליות של דבש  מתמזגות עם אבוקדו מעניק לחות בעוד ששיבולת שועל מרגיעה מפחיתה אדמומיות .  לאחר שנתת למסכה לשבת, הסר על ידי שפשוף עיגולים קטנים על הפנים כדי לאפשר לשיבולת השועל להסיר בעדינות עור יבש.

לימון + אבוקדו + כורכום + יוגורט

מסכת הפנים של אבוקדו נראית טוב מספיק לאכילה, אבל היתרונות של ארבעת המרכיבים הפשוטים שלה באמת מושכים את תשומת הלב שלנו. הבלוגר אמישי מוסיף יוגורט ומיץ לימון כדי להפחית כתמים כהים  , והכורכום מעניק למסכה איכויות חיטוי.  עמישי שומרת את שלה בקירור בצנצנת אטומה היטב שמחזיקה שבוע שלם, או כחמישה עד שישה טיפולים.

אבוקדו + מלפפון + חומץ תפוחים

אם את זקוקה למסכת פנים מרגיעה עם תכונות מאזנות עור, נסה את מסכת האבוקדו הזו . הוא חדור בחומץ תפוחים ומלפפון, הפועלים להרגעה וללחלח של נקבוביות מגורות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top