7 טיפים: איך להכין מסכת אבוקדו ביתית לשיער

אבוקדו עשיר בחומצות שומן וויטמינים מזינים, ניתן להשתמש במזון העל גם ביעילות לטיפוח שיער. 7 טיפים: איך להכין מסכת אבוקדו ביתית לשיער:

בוקדו אינו מיועד רק לגוואקמולי. עשיר בחומצות שומן וויטמינים מזינים, ניתן להשתמש במזון העל גם ביעילות רבה במשטר טיפוח שיער . מסכות שיער אבוקדו – שקל להקציף בבית – הן דרך משתלמת לקצור את היתרונות של המרכיב הטבעי. המשיכו לקרוא כדי לגלות את ההטבות של שימוש במסכת שיער אבוקדו, על פי מעצב השיער המפורסמים דומיניק פוצ’ארלו והטריכולוג המוסמך ד”ר קארי וויליאמס. בנוסף, למד כיצד להכין שבע מסכות משפרות ברק בבית .

היתרונות של מסכות שיער אבוקדו

למה למרוח מסכה במקום לאכול את הפרי הטעים? לדברי המומחים שלנו, שימוש במסכת מיזוג אבוקדו יכול להפוך באופן מיידי את הגדילים היבשים והמקורזלים שלך למנעולים חלקים ומשיי . כדי לקצור את היתרונות הרבים של אבוקדו לשיער, באנו לספר לנו את המתכונים האהובים עליהם למסכות שיער אבוקדו בבית . המשיכו לגלול לכמה מהמסכות הטובות ביותר לשיער אבוקדו עשה זאת בעצמך כדי לשמור על השיער שלך מבריק ולחות.

7 טיפים: איך להכין מסכת אבוקדו ביתית לשיער

איך להשתמש במסכות שיער אבוקדו

לוויליאמס יש כמה טיפים למריחת מסכת עשה זאת בעצמך. “אם בשיער או בקרקפת יש הרבה הצטברות מוצר או לכלוך, התחילי את התהליך בשמפו בשמפו בשמפו מבהיר”, היא ממליצה. “אם לא, השתמשו במים חמימים כדי לשטוף את השיער כדי שהציפורן תתנפח. זה מאפשר ספיגה טובה יותר של חומרי ההזנה לתוך קווצת השיער. מייבשים את השיער במגבת, ולאחר מכן מרחו את מסכת האבוקדו. כסו את השיער עם כובע פלסטיק והשאירו המסכה תחזיק למשך 20 עד 30 דקות.”

מסכת לחות

אם יש לך שיער יבש, פוצ’ארלו ממליצה על מסכת אבוקדו ממוזגת המכילה אבוקדו אחד בשל, כף אחת נוטיבה שמן קוקוס אורגני  וחלמון ביצה אחד. חלמונים, בניגוד לחלבונים, הוכחו כמעודדים צמיחת שיער. 1 להכנת המסכה, טורפים את הביצה לנוזל קצף, מערבבים פנימה את שמן הקוקוס ומוסיפים את האבוקדו המעוך. בשילוב, מרחי את המסכה על שיער מיובש במגבת מהשורשים ועד הקצוות. מכסים במכסה פלסטיק ונותנים למסכה לשבת במשך 10 עד 20 דקות. שמפו ומצב כרגיל, באמצעות מים פושרים או קרירים.כשהוא יבש, השיער שלך צריך להרגיש חזק ולחות, הודות לשילוב של אבוקדו וחלמון ביצה.

מסכה לצמיחת שיער

להכנת מסכה המקדמת צמיחת שיער, פוצ’ארלו ממליצה לשלב אבוקדו בשל ועתיר ויטמין B עם כף אחת שמן רוזמרין, הידוע כממריץ צמיחה מזקיק השערה. לאחר מכן, הוסף כף אחת שמן קוקוס לתיקון השיער וחלמון ביצה טרופה כדי לקדם את צמיחת השיער. יש למרוח על שיער לח או יבש, לכסות במכסה פלסטיק ולהשאיר למשך 10 עד 20 דקות. שמפו ומצב כרגיל, תוך שימוש במים קרירים או פושרים.

מסכת ברק

אם אינך מעוניינת למרוח אבוקדו ישר על השיער שלך, נסה במקום מסכת שמן אבוקדו. וויליאמס ממליצה על שמן אבוקדו מכיוון ש”המבנה המולקולרי של שמן האבוקדו מאפשר לו לחדור לפיר השיער ולהעניק לחות לשיער. שמן אבוקדו עשיר בחומצות שומן המזינות את קווצת השיער מבפנים החוצה. שמן זה מחזק את השיער, מקדם צמיחת שיער , ומוסיף ברק.”

להכנת מסכת שיער מבריקה זו, שלבו כף שמן אבוקדו עם כף שמן קוקוס. מחפשים כוח וגם ברק? לזרוק חלמון טרף לתוך התערובת. כאשר המסכה הושלמה, מרחי את התערובת על שיער יבש מהשורשים ועד הקצוות. מכסים במכסה פלסטיק ומניחים ל-10 עד 20 דקות. לשטוף ולתת את השיער באמצעות מים קרירים או פושרים.

הקפידו לשטוף את כל המסכות שיש בהן חלמונים במים קרירים עד פושרים כדי למנוע “בישול” של הביצים בשיער.

מסכת מיזוג עמוק

אם השיער שלך זקוק לטיפול אולטרה-מיזוג, מסכת שמן קוקוס ואבוקדו זו בשבילך. מערבבים אבוקדו עם שמן קוקוס עד לקבלת עיסה חלקה. למרוח על השיער, להשאיר למשך 20 עד 30 דקות ולשטוף במים חמים. לאחר מכן, בצע מעקב עם שמפו ומרכך. וויליאמס אומר, “מסכת אבוקדו פשוטה זו עשה זאת בעצמך משלבת את היתרונות של שמן קוקוס עם אבוקדו. למרות שאין מחקר מדעי לתמוך ביתרונות של אבוקדו גולמי, יש הרבה מחקר שתומך ביתרונות של שמן קוקוס על השיער.לשמן קוקוס יש מבנה מולקולרי המאפשר לו לחדור לפיר השיער להגביר את הלחות בשיער, להפחית את איבוד החלבון בקווצות השיער, מה שעוזר לשמור על השערה חזקה”.

מסכת הזנה לקרקפת

קרקפת יבשה ומגרדת? הכינו 1/2 כוס שיבולת שועל באמצעות מים (תנו לה להתקרר, כמובן), ואז ערבבו עם חצי אבוקדו טרי. מרחו את המסכה על שיער מיובש במגבת. לאחר מכן, הניחו לו לשבת מתחת לכובע למשך חצי שעה לפני שתשטפו אותו בשמפו ומרכך.

מסכה לתיקון נזקים

יש לך צרור בננות שעומדות להתקלקל? לחם בננה הוא תמיד אופציה, אבל אתה יכול להקציף את המסכה הזו לתיקון נזקים באותה קלות. קח חצי מבננה בשלה מאוד, ביצה אחת, כף אחת של שמן זית , חצי אבוקדו, וערבב את זה עם קצת מים. לאחר קבלת עקביות חלקה, החלק את התערובת על השיער שלך, כסה אותה במכסה פלסטיק והשאר למשך 30 דקות. “השתמשי במים חמימים כדי לשטוף את המסכה מהשיער ו[לעקוב] עם שמפו לחות”, אומר וויליאמס.”חזור על תהליך השמפו פעמיים עד שלוש עד שתסיר את כל מסכת האבוקדו מהשיער.”

מסכת שיער חזקה

המתכון למסכה זו התפרסם על ידי קארדי בי בעצמה. זוכת הגראמי הציגה את המרקחת הספציפית הזו כמסכת צמיחת שיער וחיזוק הפלא שלה. כדי להכין אותו, השג לעצמך אבוקדו אחד, דבש, שמן קיק שחור, מאיו, שתי ביצים, שמן ארגן ובננה. ערבבו את התערובת הזו עד שהיא דומה לשייק, וטפחו אותה על השיער. כמו עם שאר המסכות, השאר למשך 20 עד 30 דקות והמשך עם השמפו והמרכך הרגילים שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top