איך להכין קרם / משחה טבעית לצלקות ישנות וניתוחים

קרמים, משחות ותרופות טבעיות הם אופציה טובה למי שמחפש להפחית את מראה הצלקת. איך להכין משחה טבעית לצלקות ישנות וניתוחים:

כאשר עוזרים לצלקות לדעוך, ישנן שלוש גישות עיקריות:

  • מגוון ג’לים, קרמים ושמן
  • תרופות טבעיות
  • כִּירוּרגִיָה

קרמים, משחות ותרופות טבעיות הם אופציה טובה למי שמחפש לראות אם הם יכולים להפחית את מראה הצלקת שלהם. אם לגישה זו אין את האפקט הרצוי, הליכים כירורגיים יכולים לעתים קרובות להניב את התוצאות הטובות ביותר עבור צלקות.. תרופות טבעיות – בהקשר זה – הן פשוט אלה המשתמשות במרכיבים בצורתם הטבעית, כלומר לא משולבות בג’לים או בקרמים.

יש הרבה תרופות טבעיות שתוכלו לנסות במינימום זמן, מאמץ ועלות בבית. מאמר זה יסתכל על אלו שעשויות להשפיע על מראה הצלקת וידון באלה שאולי לא יעזרו כלל לדעוך את הצלקת שלך.

  • יש פחות הוכחות מדעיות לגבי היעילות של תרופות טבעיות וביתיות מאשר למוצרי צלקת רפואיים וללא מרשם.
  • התחלת טיפול בהקדם האפשרי מספקת את התוצאות הטובות ביותר.
  • עיסוי הוא דרך מצוינת לעזור בפירוק הקולגן וניתן לשלבו עם תרופות טבעיות לצלקות.
איך להכין משחה טבעית לצלקות ישנות וניתוחים

איך להכין משחה טבעית לצלקות ישנות וניתוחים:

במאמר זה:

  • תרופות טבעיות לצלקות
  • בבית טיפולים רפואיים לצלקות

תרופות טבעיות לצלקות

אמנם יש פחות הוכחות מדעיות סביב תרופות טבעיות, אבל אולי תרצה לנסות אותן אם אתה עצבני לגבי ניתוחים או עלות הטיפול הרפואי מכיוון שחלק מהאנשים גילו שהם עובדים עבורם ובדרך כלל אין להם תופעות לוואי שליליות. .

להלן כמה מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לדהיית צלקות:

הגנה מפני השמש

למרות שזה לא בהכרח יעזור לדעוך את הצלקות שלך, קרם הגנה יכול לעזור להגן עליהן מפני שריפה [1] . עור מצולק רגיש לשמש , לכן הגנה עליו היא המפתח לשמירה על בריאות העור ומניעת החמרה של הצלקות [1] .

  • נוסחת תועלת משולשת ייחודית
  • מגן על צלקות מנזקי השמש
  • פורמט שמנת

אלוורה

ג’ל אלוורה לצלקות הוא בפוטנציה אחת מאפשרויות הטיפוח המוכרות ביותר לצלקות אקנה . אמנם יש מעט עדויות שהג’ל יעזור לדעוך או לשפר את הצלקות הללו, אבל הוכח שהוא משפר את ריפוי הפצעים ושומר על לחות העור שלך , מה שיכול לעזור להפחית את הסיכון להיווצרות צלקות . זה גם עוזר להפחית את הידוק העור כאשר נוצרות צלקות .

תמצית בצל

כמה מחקרים הראו שג’לים המכילים תמצית בצל יכולים לעזור לרכך ולשפר את הצלקות שלך בתוך כארבעה שבועות  . לא ידוע עד כמה התמצית עובדת על צלקות ישנות יותר, ולכן תמיד עדיף להתחיל לטפל בהן במוקדם ולא במאוחר .

ויטמין E

עיסוי עם שמני ויטמין E יכול לסייע בהפחתת הצטברות קולגן , מה שיכול לעזור לשטח צלקות מורמות  . נסה לעסות במשך ארבע עד חמש דקות, שלוש או ארבע פעמים ביום ותראה אם ​​זה עובד בשבילך  .

דבש

ישנן עדויות מוגבלות שדבש יכול לעזור לתמוך בתהליך ריפוי הפצעים , אבל אין הוכחה שהוא עוזר לדעוך צלקות קיימות .

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי נוסף שהוכח כמסייע לעודד את רקמת העור להחלים , מה שעשוי אומר שיש לו פחות סיכוי להצטלק  . פשוט עסו את השמן לתוך העור למשך כחמש דקות, שלוש או ארבע פעמים ביום. שמן קוקוס אינו מומלץ לאנשים עם עור שמן באופן טבעי .

חומץ תפוחים

המצב החומצי של חומץ תפוחים אומר שהוא עשוי לסייע בהפחתת צלקות על ידי הסרת השכבה העליונה של העור שלך  . רק הקפד לדלל את החומץ לפני החלת אותו. אחרת, אתה עלול לגרום לנזק רב יותר  .

שמן לבנדר ושמן עץ התה

שמנים אתריים כמו לבנדר ועץ התה עשויים לסייע בהפחתת דלקת ולתמוך בעור שלך תוך כדי ריפוי , ולהפחית את הסיכון להצטלקות  . הם נוטים פחות להפחית את המראה של צלקות קיימות . יש לדלל תמיד שמנים אתריים לפני מריחתם ישירות על העור.

לימון

לימון ודבש הם צמד עיקרי של תרופות ביתיות רבות, והם צצים שוב כאשר מסתכלים על תרופות טבעיות לצלקות. הלימון הוא חומצי באופן טבעי ויכול לעזור להסיר את שכבות העור העליונות כדי להפחית את מראה הצלקות שלך ולשפר את גוון העור  . ערבוב של מעט דבש – דילול מיץ הלימון לפני המריחה – יכול לעזור למזער גירוי  .

שמן ורדים

כמה מחקרים מצאו ששושנה הוא עוד שמן אתרי יעיל בהפחתת צלקות ושיפור ריפוי פצעים [4] . כמו בכל שמן אתרי אחר, יש לדלל אותו לפני שהוא נמרח על העור שלך.

חמאת שיאה

חמאת שיאה יכולה לעזור להעניק לחות לעור שלך – ועור לחות טוב נוטה להחלים טוב יותר, ולהפחית את הסיכויים להצטלקות . זה יכול גם לעזור להפחית את שינוי הצבע, מה שהופך את הצלקות שלך לפחות בולטות.

טיפולים רפואיים לצלקות

ג’לים, קרמים ושמנים רבים יכולים גם לעזור להפחית את מראה הצלקות שלך. אלה משתמשים לעתים קרובות באלמנטים שהוכחו קלינית כעובדים בבדיקה במוצר קל ליישום, כך שתוכל לטפל בצלקות שלך בזמן שלך מהנוחות של הבית שלך.

עם זאת, כתמיד, ככל שתתחיל לטפל בצלקות שלך מוקדם יותר, סביר להניח שהתוצאות שלך יהיו טובות יותר.

כמה דוגמאות לטיפולי צלקות רפואיות בבית או ללא מרשם כוללות:

קרמים, ג’לים ושמנים

ג’לים, קרמים ושמנים קלים למריחה יכולים לעזור לייצור קולגן, לשמור על לחות העור ולעזור לתאים להתחדש – כל אלה משחקים חלק בהפחתת הופעת הצלקות.

  • נוסחת תועלת משולשת ייחודית
  • מחדשת תאים ומסייעת ביצירת קולגן
  • השתמש רק פעם ביום

ג’ל סיליקון

ידוע שסיליקון מפחית את הופעתן של צלקות חדשות, אך הוא עשוי להיות פחות יעיל בצלקות ישנות יותר . רופאים משתמשים ביריעות סיליקון להפחתת צלקות כבר למעלה מ-35 שנה  . אם עברת ניתוח או פציעה חמורה, אתה עשוי לגלות שהרופא שלך ממליץ על טיפול בצלקות סיליקון מכיוון שהן בדרך כלל קלות ליישום ויש להן סיכון נמוך לתופעות לוואי.

פילינג כימי

קרמים, מסכות וסרום המכילים פילינג כימי יכולים לסייע בהפחתת הופעת צלקות מכיוון שהם עוזרים להסיר את השכבות החיצוניות של העור המת, ומשאירים מראה חלק ואחיד יותר [2] . מרכיבים נפוצים בפילינג כימי כוללים :

  • חומצה גליקולית
  • חומצה טריכלוראצטית
  • חומצה לקטית
  • חומצה אלפא-הידרוקסית
  • חומצה בטא הידרוקסית
  • חומצה סליצילית

פילינגים כימיים יכולים להשאיר את העור רגיש מאוד, לכן הקפידו ללבוש קרם הגנה חזק לאחר השימוש באחד.

סיכום

בעוד שמשחות וניתוחים נוטים להיות יעילים יותר, אנשים רבים אוהבים לנסות תחילה תרופות טבעיות או ביתיות כחלק ממשטר הטיפול בצלקות. נסה כמה כדי לראות מה עובד בשבילך, אבל אל תדאג אם אין להם את ההשפעה שציפית, כי זה יכול להיות קשה מעט לגרום לצלקות לדעוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top