מתכון למשחת שיניים טבעית למבוגרים ולילדים

פה בריא הוא חלק חשוב מגוף בריא! מתכון למשחת שיניים טבעית למבוגרים ולילדים:

טיפול בפה שלך עושה הרבה יותר טוב בריאות שלך מאשר פשוט לשמר את החיוך הבהיר שלך – פה בריא הוא חלק חשוב מגוף בריא! ישנם יותר ויותר מחקרים המראים כיצד היגיינת פה טובה עוזרת לשפר את הבריאות הכללית שלך, אך רוב מוצרי טיפוח הפה המיינסטרים מכילים כמות גדולה של מרכיבים סינתטיים, ולפעמים אפילו מזיקים.

למרבה המזל, הכנת משחת שיניים משלך היא פרויקט מהנה וקל. זו גם דרך טובה לגרום לקטנטנים להתלהב מהצחצוח (גילינו שכאשר ילדים עוזרים לערבב מתכון, הם הרבה יותר מתלהבים לנסות את המוצר הסופי!). בנוסף, אתה יכול לעזור להפחית את הפסולת על ידי שימוש במיכל זכוכית ליצירה שלך, כך שלא עוד צינורות חד פעמיים.

מתכון למשחת שיניים טבעית למבוגרים ולילדים

חיי המדף לא יהיו ארוכים למתכונים על בסיס מים כמו האפשרות הראשונה להלן, לכן אנו ממליצים להכין מנות קטנות בלבד בכל פעם שיחזיקו כשבוע או שבועיים. סודה לשתייה היא מעין מלח שעוזר לייצב את משחת השיניים, ותוספת המלח גם מעניקה כמה איכויות משמרות לתערובת. סודה לשתיה ומלח גם שוחקים עדין, עוזרים לנקות את השיניים ולהאיר את החיוך שלך!

הנה מתכון סופר פשוט למשחת שיניים באמצעות מרכיבים שכנראה כבר יש לכם במזווה.

מתכון משחת שיניים עשה זאת בעצמך בסיסי

רכיבים

  • 2/3 כוס סודה לשתייה
  • 1 כפית. מלח ים משובח
  • מים מסוננים
  • 1-2 כפיות. אבקת שורש חץ אורגנית (מעבה אופציונלי)

הוראות הגעה

  1. שלב סודה לשתייה ומלח.
  2. מוסיפים מים לאט לאט, תוך ערבוב טוב לאחר כל הוספה, עד שהמשחה מגיעה לסמיכות הרצויה.
  3. אם רוצים סמיכות נוספת, מוסיפים 1 עד 2 כפיות של אבקת arrowroot ומערבבים לאיחוד. מתחילים בכמות קטנה, מוסיפים עוד עד שמגיעים לסמיכות הרצויה.
  4. אחסן במקום קריר וחשוך למשך שבוע עד שבועיים.

משחת שיניים על בסיס שמן יכולה להיות בעלת חיי מדף ארוכים יותר למתכונים על בסיס מים, שנמשכים שבועיים עד שלושה בממוצע. להלן מתכון בסיסי למשחת שיניים באמצעות שמן קוקוס במקום מים.

משחת שיניים תוצרת בית עם שמן קוקוס

רכיבים

  • 2-3 כפיות. אבקת סודה לשתייה
  • 1 כפית. מלח ים משובח
  • 1/4 כוס שמן קוקוס אורגני (או שמן MCT )
  • 1-2 כפיות. אבקת שורש חץ אורגנית (לא חובה)

הוראות הכנה

  1. שלב סודה לשתייה ומלח.
  2. הוסף שמן קוקוס מרוכך או MCT לחומרים היבשים. מערבבים עם מזלג לאיחוד.
  3. הוסף 1 עד 2 כפיות של אבקת arrowroot למתכון זה לאחר ערבוב כל שאר המרכיבים כדי לעזור לעבות את העיסה. מתחילים בכמות קטנה, מוסיפים עוד עד שמגיעים לסמיכות הרצויה.
  4. אחסן במקום קריר וחשוך עד 3 שבועות.

טיפים למקצוענים

  • במהלך החודשים החמים יותר, משחת שיניים העשויה משמן קוקוס מוצק עלולה להיות נוזלית.
  • בעת הכנת המתכון המבוסס על שמן, ניתן להשתמש בשמן קוקוס מוצק או נוזלי (MCT) לסירוגין, אך ייתכן שיהיה צורך להתאים את הכמויות בהתאם לעקביות הרצויה.
  • אתה יכול לטבול מברשת שיניים ישירות לתוך המשחה, אבל לעשות זאת יש פוטנציאל להכניס חיידקים לתוך התערובת שיכולים לגרום למשחה שלך להתקלקל מהר יותר. כדי למקסם את חיי המדף, השתמש בכף קטנה כדי להסיר את משחת השיניים מהצנצנת לפי הצורך.

תמצית טיפוח הפה שלנו היא עוד תוספת נפלאה לרפרטואר טיפוח הפה שלך! תמצית זו על בסיס אלכוהול מכילה עשבי תיבול אשר שימשו באופן מסורתי לקידום פה נקי ובריא. אתה יכול להוסיף 5 עד 10 טיפות תמצית לכמה אונקיות מים לשימוש כשטיפת פה. שימו לב שלשורש חותם הזהב בתמצית טיפול הפה שלנו יש גוון צהוב בהיר מאוד, ולפעמים יכול להשאיר צבע צהוב עד כתום זמני על השיניים. מסיבה זו, אנשים רבים מעדיפים להשתמש בתמצית זו בלילה (אל דאגה, היא תיעלם עד הבוקר!).  

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top