איך להכין בבית משחה טבעית ליובש גירוד ועקיצות

עור מגרד יכול להיות כל כך מעצבן, עם דלקת הכוללת נפיחות, חום, אדמומיות ואפילו כאב . איך להכין בבית משחה טבעית ליובש גירוד ועקיצות:


עור מגרד יכול להיות כל כך מעצבן, עם דלקת הכוללת נפיחות, חום, אדמומיות ואפילו כאב . אם מתרחשת גירוד מתמשך, זה יכול להחמיר את הבעיות ולגרום לזיהום. כשהקיץ מעבר לפינה, כל דבר, מעקיצות חרקים מהיתושים המציקים האלה, קיסוס רעיל, אלון רעיל וגירוי מהכלור בבריכות עלול לגרום לעור מגרד יבש, במיוחד עבור הילדים! וכולנו מכירים את גירוד כוויות השמש הזה.

אז למרות שעדיף למנוע כוויות שמש ביחד על ידי שימוש בקרם הגנה, קרם עשה זאת בעצמך זה נגד גירוד יכול לספק הקלה יעילה של גירוד. ולמרות שיש הרבה קרמי הידרוקורטיזון ואנטי-היסטמינים על המדפים, אני ממליצה להימנע מכימיקלים מיותרים, במיוחד כאשר יש תרופה ביתית קלה לגירוד בקצות האצבעות. כמו כן, לחלק מהמוצרים הללו יכולות להיות תופעות לוואי כגון ישנוניות, עייפות, סחרחורת, כאבי ראש ויובש בפה.

אז בואו נאסוף את המרכיבים שלנו ונכין את הקרם עשה זאת בעצמך נגד גירוד. בעזרת סיר כפול או קערה חסינת חום שיכולה לשבת בסיר עם כ-2 ס”מ מים, ממיסים את שמן הקוקוס וחמאת השיאה על אש נמוכה עד בינונית. לאחר מכן מוסיפים את הקלנדולה המיובשת. מניחים מכסה מעל ומאפשרים לחום להחדיר את הקלנדולה למשך כ-20 דקות.

לשמן קוקוס תכונות אנטי בקטריאליות מדהימות תוך מתן לחות לעור המגורה. פשוט אי אפשר לנצח את חמאת השיאה בזכות יכולתה לתקן את העור עם תכולת ויטמין E וויטמין A צפוף בחומרים מזינים גבוהים. קלנדולה הוא עשב די פנומנלי שעוזר להאיץ התאוששות של פצעים ועור מגורה על ידי הגברת זרימת הדם והחמצן לאזור הנגוע. 

זה הזמן להפריד את עשבי התיבול מהשמן. פשוט מסננים את השמן בעזרת מסננת דקה כמו בד גבינה וזורקים את הקלנדולה. לאחר מכן, נגב את הדוד הכפול כדי שתוכל להשתמש בו שוב על ידי החזרת השמן המושרה לתוכו. החזירו את האש לנמוכה/בינונית והוסיפו את הדבש או שעוות הדבורים . דבש או שעוות דבורים הם תוספות נהדרות שעוזרות לעכב את הצמיחה של חיידקים. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.

מסירים מהאש ומוסיפים לתערובת את הסודה לשתייה, חימר הבנטוניט, לוז המכשפות וחומץ התפוחים . המשך לערבב. זה יתחיל להידמות לבוץ. ארבעת המרכיבים הללו חשובים מכיוון שהם עוזרים להוציא את הזיהומים. חימר בנטוניט מועיל לגופך בכך שהוא עוזר בהוצאת רבים מהרעלים הללו (ולכן כחלק מניקוי רעלים ממתכות כבדות) ויכול להגביר את החסינות ולהפחית את הדלקת.

חומץ תפוחים מכיל מינרלים, כמו אשלגן, שיכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת הנגרמת מגירוי בעור כמו קיסוס רעיל. החדשות הגדולות הן שחומץ תפוחים, יחד עם המרכיבים האחרים הללו, עוזר לחלץ את הרעל מהעור שלך מהר יותר.

כעת הוסיפו את הנענע, שמן עץ התה והקמומיל. מערבבים היטב. מנטה מספקת תחושת קירור נעימה ועוזרת לעצור את הגירוד די מהר בגלל הקלה בכאב שהיא מספקת. לא רק זה, זהו חומר חיטוי ואנטי דלקתי, והוא נהדר עבור קיסוס רעיל ואלון רעל. שמן עץ התה הוא גם חומר חיטוי בנוסף להיותו אנטי פטרייתי ואנטי בקטריאלי המסייע בריפוי פריחות הקשורות לעור מגרד. בואו לא נתעלם מהקמומיל המדהים! קמומיל אינו נהדר בתור תה שמרגיע אותך מיום קשה, אבל הוא מרגיע גם עור מגרד. קמומיל הוא עשב פרחוני מרגיע ופתרון מצוין להוסיף למתכון זה.

הניחו לו להתקרר למספר שניות בלבד, ואז יוצקים או כפיים את הקרם לצנצנת עם מכסה הדוק. ככל שהוא ממשיך להתקרר, הקרם יתמצק לתחליב למריחה.

עכשיו אתה מוכן להשתמש בקרם נגד גירוד עשה זאת בעצמך! פשוט מורחים את הקרם על גירויי עור מגרד 2-3 פעמים ביום. הערה חשובה אחת, עם זאת: סודה לשתייה עלולה לגרום לגירוי וכאב לפתיחת פצעים. אולי עדיף להימנע משימוש על פצעים פתוחים.

עשה זאת בעצמך קרם נגד גירוד עם חימר בנטוניט

זמן כולל: 15 דקות: עושה 4-5 אונקיות

רכיבים:

  • 2 כפות חמאת שיאה
  • 1 כף שמן קוקוס
  • 1 כף קלנדולה מיובשת
  • 1 כף דבש או 1-2 כדורי שעוות דבורים
  • 1 1/2 כפות סודה לשתייה
  • 2 וחצי כפות חימר בנטוניט
  • 1 כפית לוז מכשפה
  • 1 כפית חומץ תפוחים
  • 10 טיפות שמן אתרי מנטה
  • 5 טיפות שמן עץ התה
  • 5 טיפות קמומיל

הוראות הכנה ל- משחה טבעית בבית ליובש גירוד ועקיצות:

  1. בעזרת סיר כפול או קערה חסינת חום שיכולה לשבת בסיר עם כ-2 ס”מ מים, ממיסים את שמן הקוקוס וחמאת השיאה על אש נמוכה עד בינונית.
  2. מוסיפים את הקלנדולה המיובשת. מניחים מכסה מעל ומאפשרים לחום להחדיר את הקלנדולה למשך כ-20 דקות.
  3. בעזרת מסננת דקה כמו בד גבינה, מסננים את השמן וזורקים את הקלנדולה.
  4. נגב את הדוד הכפול כדי שתוכל להשתמש בו שוב. יוצקים לתוכו את השמן המושרה בחזרה.
  5. מחזירים את האש לנמוכה/בינונית ומוסיפים את הדבש או שעוות הדבורים.
  6. מסירים מהאש ומוסיפים לתערובת את הסודה לשתייה, חימר הבנטוניט, לוז המכשפות וחומץ התפוחים. המשך לערבב. זה יתחיל להידמות לבוץ.
  7. מוסיפים את הנענע, שמן עץ התה והקמומיל. מערבבים היטב.
  8. הניחו לו להתקרר למשך מספר שניות בלבד.
  9. יוצקים או כפיים את הקרם לצנצנת עם מכסה הדוק. ככל שהוא ממשיך להתקרר, הקרם יתמצק לתחליב למריחה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top