שימושים לדבש על עור הגוף והפנים ו 6 יתרונות שעשויים להפתיע אותך

אולי שמתם לב שהדבש משתלט על עולם טיפוח העור הטבעי. שימושים לדבש על עור הגוף והפנים ו 6 יתרונות שעשויים להפתיע אותך:

אולי שמתם לב שהדבש משתלט על אור הזרקורים בטיפוח העור הטבעי. עם תכונות הריפוי שלו והיכולת לרכך, להאיר, להזין ולהבהיר את העור, יש מקום לדבש בכל משטר טיפוח. 

כולנו יודעים שדבש הוא ממתיק טעים המיוצר על ידי דבורים ומאוחסן בכוורות שלהן. אבל מה שאתה אולי לא יודע הוא שהדבש מכיל מעצמה של חומרים מזינים, אנזימים ותרכובות מועילות שהופכות אותו לשימושי עבור מאות יישומים טיפוליים וקוסמטיים.

אם מעולם לא חשבת לכלול דבש במשטר הטיפוח שלך, צפויה לך הפתעה. בואו נחקור מדוע דבש טוב לעור, שישה יתרונות לעור הדבש שאולי לא ידעתם עליהם, וכיצד לשלב דבש בשגרת הטיפוח היומית שלכם.

האם דבש טוב לעור שלך?

דבש טוב לעור שלך מכיוון שהוא עמוס ברכיבים רבי עוצמה המזרזים ריפוי ומפחיתים דלקת. בין היתרונות היקרים ביותר של הדבש הוא היכולת להרוג חיידקים על העור. זה היה מרכיב מכובד לריפוי פצעים ברחבי העולם במשך מאות שנים.

שימושים לדבש על עור הגוף והפנים ו 6 יתרונות שעשויים להפתיע אותך

מדוע דבש טוב לעור?

מחקרים מאשרים שלדבש יש רכיבים רבים המקדמים את בריאות העור. להלן סקירה כללית של התכונות הטיפוליות שלו ומדוע הדבש טוב לעור:

  • תכונות אנטי דלקתיות: לדבש יש אפקט אנטי דלקתי חזק כאשר הוא מיושם באופן מקומי, מה שהופך אותו לשימושי עבור מגוון מצבי עור דלקתיים, כולל אקזמה, פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס.
  • תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-בקטריאליות: לדבש יש יכולת להילחם בזיהומי עור בשל תכונותיו האנטי-מיקרוביאליות, האנטי-בקטריאליות והאנטי-פטרייתיות החזקות שלו.  
  • מקדם ריפוי והתחדשות סלולרית: בשל יכולתו הייחודית של דבש מנוקה לקדם ריפוי והתחדשות תאית, הוא נמצא בשימוש נרחב על ידי אנשי מקצוע רפואיים לטיפול בפצעים ובכוויות. דבש הוא גם תרופה יעילה לשפתיים סדוקות וסדוקות .
  • חומר לחות וקרם לחות טבעי: דבש הוא חומר לחות וקרם לחות טבעיים. הוא שואב לחות עמוק לתוך העור, מה שהופך אותו לשימושי עבור מצבי עור יבש ואנטי אייג’ינג. 
  • רכיבי תזונה מועילים: דבש מכיל חומצות אמינו, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים המועילים למלחמה ברדיקלים חופשיים ולשיפור הבריאות הכללית של העור.

שימושים לדבש על עור הגוף והפנים ו 6 יתרונות שעשויים להפתיע אותך

עכשיו כשאתה יודע למה דבש טוב לעור שלך, בוא נחקור שישה יתרונות לעור הדבש שאולי לא ידעת עליהם.

1. דבש מעניק לחות עמוקה ומעניק לחות לעור.

תכונות הלחות הטבעיות של הדבש הופכות אותו לקרם לחות יעיל. פעילות האנזים בדבש מאפשרת לו לחדור לעומק העור ולהביא לחות לשכבות הבסיסיות. זה גורם לעור שמנמן ורך יותר עם זוהר קורן טבעי.

2. דבש מפחית את סימני ההזדקנות המוקדמת.

הדבש שואב לחות מהאוויר וקושר אותה לעור. תוספת לחות זו מעניקה לעור זוהר רענן וגמישות, מה שהופך את הקמטים והקמטוטים לפחות בולטים. הדבש מכיל גם נוגדי חמצון טבעיים הנלחמים ברדיקלים חופשיים, אחד הגורמים המובילים להזדקנות מוקדמת.

3. דבש הוא ניקוי נקבוביות יעיל ופילינג עדין.

דבש הוא באופן טבעי אנטיבקטריאלי ומקלף. תכונות אלו הופכות אותו לניקוי נקבוביות טבעי יעיל להסרת לכלוך עמוק ופסולת שעלולים לסתום את הנקבוביות ולתרום לבעיות עור.

4. דבש מבהיר צלקות והיפרפיגמנטציה.

דבש מכיל כמות זעירה של מי חמצן. זה נותן לו תכונות הבהרה עדינות, המסייעות להפחית צלקות אקנה והיפרפיגמנטציה לאורך זמן. אותן תכונות גם הופכות את הדבש לבחירה יעילה להבהרת גוון עור עמום.

5. דבש נלחם באקנה ופריצות.

ההשפעות האנטי-בקטריאליות והאנטי-דלקתיות של הדבש ממלאות תפקיד חשוב בהפחתת אקנה ופצעונים. תכונות אלו מפחיתות את החיידקים הגורמים לפצעונים, נקודות שחורות ונקודות לבנות. הם גם עוזרים לטפל באדמומיות ובדלקות הקשורות להתפרצויות.

6. דבש מקל על כוויות שמש.

דבש נמצא בשימוש נפוץ במסגרות רפואיות לטיפול בכוויות בשל יכולתו לקדם ריפוי של רקמות פגועות ולהפחית דלקות. אותם יתרונות יכולים להיות מועילים להקלה וריפוי כוויות שמש בבית.

כיצד להשתמש בדבש לעור

יש כל כך הרבה דרכים לנצל את היתרונות של דבש לעור. הנה כמה שניתן לשלב בקלות בשגרת הטיפוח היומית שלך.

שמן פנים דבש

שמן הפנים המושרה בדבש כשמן פנים העשיר בנוגדי חמצון, נספג במהירות, שניתן להשתמש בו מדי יום להזנה עמוקה והענקת לחות לעור. הוא מכיל דבש כדי להבטיח לחות לאורך זמן ולספק זוהר טבעי. 

בנוסף לדבש מירסלהי, שמן הפנים שלנו עם דבש מכיל 95.7% שמנים בוטניים בכבישה קרה. שמנים אלה אוהבי עור, שאינם קומדוגניים וויטמין E מגנים על העור מפני הרדיקלים החופשיים מזיקים, מקדמים גוון ומרקם עור אחיד ומחזקים את מחסום העור. כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות לתוך עור נקי בבוקר ובערב.

שמן שפתיים דבש

העור על השפתיים שלך עדין במיוחד ונוטה לנזק מפגעי מזג האוויר. שמן השפתיים המושרה בדבש מגן ומזין את השפתיים עם העוצמה של דבש מירסאלי וחומצה היאלורונית מעניקה לחות אינטנסיבית. 

הוא מכיל גם את תערובת השמן שלנו לגן דבורים Mirsalehi כדי להחליק, לשמנמן ולהגן על השפתיים שלך באופן טבעי. החלק אותו על השפתיים שלך עם המוליך הנוח בכל פעם שאתה צריך לחות נוספת. 

דבש ניקוי ופילינג לפנים

דבש יכול לשמש כניקוי פנים עדין וכפילינג טבעי בפני עצמו. אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות לשטיפת הפנים הרגילה שלך. לחלופין, שלבו אותו עם חלקים שווים של סודה לשתייה כדי ליצור קרצוף פנים עדין ויעיל.

מסכת דבש לחות

מסכות גוף ופנים עשויות מדבש מוסיפות לחות ומרגיעות אדמומיות. מרחו דבש ישירות על עור נקי ועסו אותו בעדינות. הניחו לו לשבת כ-10 דקות לפני שטיפה במים חמימים. 

מסיר איפור דבש

ניתן לשלב דבש עם שמן קוקוס, שמן חוחובה או שמן זית כדי להשתמש בו כמסיר איפור עדין. שלבו את שני המרכיבים עד שהם נמרחים בקלות ועסו אותם לתוך העור כדי לשחרר איפור ולכלוך עמוק. לשטוף במים חמים.

קרצוף גוף דבש

ניתן לשלב דבש עם סוכר או מלח ים כדי ליצור קרצוף גוף מרכך את העור לאזורים מחוספסים בכפות הרגליים, הברכיים והמרפקים. שלבו חלקים שווים מכל מרכיב ליצירת משחה ושפשפו אותו לתוך העור בתנועה עדינה ומעגלית. לשטוף במקלחת.

השריית אמבט דבש

הוספת דבש גולמי לאמבטיה מעניקה לחות ומנקה את העור בו זמנית. הוסיפו ¼ כוס דבש לאמבטיה חמה, הירגעו והשרו למשך זמן רב ככל שתרצו.

סיכום

לדבש יש את היכולת הייחודית לקדם את התחדשות וריפוי תאי העור, תוך ריכוך, הבהרה והבהרת העור. שילוב דבש בשגרת היומיום שלך מקדם את בריאות העור באופן טבעי, מה שהופך אותו לחלק חיוני בכל משטר טיפוח העור. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top