איך להעביר כאב בטן 6 תרופות סבתא ביתיות להקלה על קלקול קיבה

אחת התלונות הבריאותיות הקלות הנפוצות ביותר עבור צעירים ומבוגרים היא קלקול קיבה וכאבי בטן. איך להעביר כאב בטן 6 תרופות סבתא ביתיות להקלה על קלקול קיבה:

אחת התלונות הבריאותיות הקלות הנפוצות ביותר עבור צעירים ומבוגרים היא קלקול קיבה וכאבי בטן. בנוסף להיותם מועדים יותר לכאבים, יש מבוגרים אשר נוטלים מגוון תרופות כדי לתמוך בבריאות טובה. עם זאת, תרופות אלו עלולות לעיתים לגרום לקלקול קיבה. למרבה המזל, יש הרבה דרכים שבהן מטפלים בכירים בפרסטיג’ יכולים לעזור ליקיריהם בהקלה על כאבים ולהפחתת כאבי בטן.

איך להעביר כאב בטן 6 תרופות סבתא ביתיות להקלה על קלקול קיבה:

1. ג’ינג’ר אייל

בנוסף להיותו פינוק מבעבע טעים, ג’ינג’ר אייל יכול גם לעזור להפחית את כאבי הבטן וקלקול הקיבה. ג’ינג’ר, המרכיב העיקרי בג’ינג’ר אייל, ידוע מזה זמן רב כמקל על בעיות קיבה, במיוחד בחילות. כמו כן, אנשים רבים חושבים שהגזים במשקה עוזרים להקל על הגזים.

איך להעביר כאב בטן 6 תרופות סבתא ביתיות להקלה על קלקול קיבה

2. תה קמומיל

אם יקירכם אינו שותה סודה, הוא או היא יכולים לקבל את אותה הקלה על ידי שתיית כוס תה קמומיל. קמומיל הוא עוד עשב מרגיע שטוב לריפוי כאבי בטן. הסיבה עשויה להיות קשורה לתכונות האנטי דלקתיות של העשב. היכולת שלו להרפות את שרירי הבטן עשויה לסייע גם בהפחתת התכווצויות.

3. מי אורז

מי אורז הם המים שנותרו לאחר הרתחה והוצאת אורז. שתיית מי אורז יכולה גם לעזור עם כאבי בטן. לעתים קרובות, כאבי בטן יכולים להתרחש בגלל רירית קיבה מגורה או שיש יותר מדי חומצה בקיבה. מי אורז יוצרים ציפוי מגן, המכסה את רירית הקיבה ועוזר להרגיע את הכאב ולהפחית את החומצה.

4. מנטה

עלי מנטה טריים או תה עלי מנטה יכולים שניהם להקל על כאבי הבטן. לעתים קרובות, כאשר אדם סובל מכאבי בטן, השרירים נדחקים מה שרק מחמיר את הכאב. התכונות המרגיעות של מנטה יכולות למנוע מהשרירים הללו להתכווץ. דבר טוב נוסף לגבי מנטה הוא שהיא מווסתת את זרימת המרה. מרה היא חומר עיכול רב עוצמה שיכול לגרות את הקיבה אם נוצר יותר מדי בבת אחת.

5. כרית חימום

ניתן גם לשקול להשתמש בכרית חימום מסורתית, או שהם יכולים להכין אחד משלהם. פשוט ממלאים גרב בשעועית או אורז ומחממים אותה במיקרוגל למשך 20-30 שניות. קל למקם את הגרב המחוממת סביב הבטן הכואבת. חום כמקור לשיכוך כאב פועל בעיקר על ידי סיוע בהרגעה והרפיית שרירים מתוחים, ובכך משחרר מתח ומתח באזור הקיבה.

6. מנוחה

דרך נוספת לעזור ליקירכם או לעצמכם להילחם בכאבי בטן היא לעודד מנוחה ושינה טובה. במהלך השינה, גוף האדם יכול להקדיש את עיקר האנרגיה שלו לריפוי ולא לתהליכים קריטיים אחרים שהוא צריך לבצע בזמן שהוא ער. בגלל זה, זה לא נדיר להתעורר מתנומה בתחושת רעננות וללא כאבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top