אלו הפירות שיש לכולנו בבית שמנקים את הגוף שלכם (ניקוי רעלים טבעי)

ניקוי רעלים, כפי שהשם מרמזים, מתייחס לסילוק חומרי פסולת רעילים מהגוף. אלו הפירות שיש לכולנו בבית שמנקים את הגוף שלכם (ניקוי רעלים טבעי):

ניקוי רעלים, כפי שהשם מרמזים, מתייחס לסילוק חומרי פסולת רעילים מהגוף. ישנם סוגים שונים של רעלים שנוצרים בגוף במהלך פעולות חילוף החומרים הרבות. גם מסוג אורח החיים שאנו מנהלים היום עם רמות גבוהות של זיהום, נראה שהגוף שלנו נהיה יותר רגיש לכל מיני רעלים. זו הסיבה שבגללה זה הופך להיות חיוני לגמילה מהגוף שלך מדי פעם, כך שרעלנים מזיקים יישטפו החוצה ותוכל לשפר את תפקודי חילוף החומרים שלך , למנוע מחלות ולקבל עור ושיער יפים . ואחת הדרכים הקלות ביותר לגמילה היא לכלול פירות העונה בתזונה שלך. פירות הם תחנות כוח של ויטמינים ומינרלים חיוניים המספקים לך את נוגדי החמצון הנחוצים כדי להילחם ברדיקלים חופשיים ולעזור לך לגמילה. הנה רשימה של שישה פירות שיכולים לעזור לך לגמילה: אלו הפירות שיש לכולנו בבית שמנקים את הגוף שלכם (ניקוי רעלים טבעי):

אלו הפירות שיש לכולנו בבית שמנקים את הגוף שלכם (ניקוי רעלים טבעי)

אלו הפירות שיש לכולנו בבית שמנקים את הגוף שלכם (ניקוי רעלים טבעי)

1. תפוח

מלבד היותם עשירים בויטמינים, סיבים ומינרלים , תפוחים עשירים גם בפיטוכימיקלים ופקטין, שכולם מסייעים בגמילה. הפקטין שוטף את תוספי המזון והמתכות בגופנו. החומצות בתפוח (מאלית ואבנית) עוזרות בעיכול. תפוחים עדיף לאכול חיים, ואם הם נצרכים עם העור הם מקור טוב של ויטמין C וסיבים. לתפוחים אורגניים יש נוגדי חמצון גבוהים יותר מאלו של תפוחים שמגדלים באופן קונבנציונלי.

2. לימון

לימונים או פירות הדר מוזכרים לעתים קרובות כאשר מדברים על גמילה. כל פירות ההדר הם מקורות מצוינים לויטמין C. לימון הוא מקור יעיל לניקוי, ומסייע גם בבעיות קיבה. הם יעילים ביותר בניקוי רעלים כאשר הם נלקחים עם מים חמים . למרות שהרבה אנשים מוסיפים סוכר לתערובת זו, עדיף לקחת אותו כשאתה מתעורר, עם ג’ינג’ר שורש טרי פרוס במי ליים חמימים. 3. פירות יער

כל פירות היער; תות, פטל, אוכמניות, דומדמניות שחורות ואוכמניות הם מקורות עשירים של ויטמין C וסיבים. לבד בכוס אחת של אוכמן יש 7.6 גרם סיבים. צריכת פירות יער מסייעת בייצור בוטיראט, שהיא חומצת שומן המסייעת בירידה במשקל והופכת את הגוף לרזה. הדרכים הטובות ביותר לצרוך פירות יער לניקוי רעלים היא לרסק אותם כדי שהם משחררים את המיצים שלהם , מערבבים במים ונותנים להם לנוח חצי שעה. אתה יכול גם לקחת אותם עם שיבולת שועל או פשוט לערבב את פירות היער ולהכין מיץ גמילה. 

4. אננס

אננס הוא פרי עשיר בברומלן המסייע בפירוק חלבונים ובעיכול שלו. זה גם עוזר בהפחתת דלקת, מה שעוזר עוד יותר להקל על דלקת פרקים ומסייע בהחלמה מהירה מפציעות. אננס עדיף לאכול טרי. האננס המשומר אינו מומלץ מכיוון שהאנזים ברומליאן נהרס בהם. הם גם עוזרים בעיכול. 

5. פפאיה

הפפאיה ידועה בעושר בויטמין C (224%) וברכיבים תזונתיים אחרים כמו ויטמין A, מגנזיום ואשלגן, מה שהופך אותה לנוגד חמצון נהדר שעוזר במלחמה נגד הצטננות או שפעת. פפאין, אנזים שנמצא בפפאיה , עוזר בפירוק חלבון ובעיכול. הפרי העשיר בבטא קרוטן נצפה כמונע סרטן הריאות והפה. עדיף אם נצרך טרי ופרוס. 

6. רימון

הדרך הטובה ביותר לצרוך רימון היא בצורת מיץ מכיוון שלזרעי הפרי לוקח הרבה זמן להתעכל. רימון מציע כמות טובה של ויטמין C וסיבים . זה נחשב גם כתרופה מכיוון שהוא עוזר לשמור על בריאות הלב ומווסת את הכולסטרול .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top