מתכון: קרם טבעי לריפוי כף הרגל לעקבים יבשים וסדוקים

קרמים לרגליים הם מותרות שרובנו מסתכלות בעבר לעתים קרובות לטובת הפנים או הידיים. איך להכין קרם טבעי לרגליים.

קרמים לרגליים הם מותרות שרובנו מסתכלות בעבר לעתים קרובות לטובת הפנים או הידיים. מתכוני קרם רגליים אלו יעניקו לכפות הרגליים העייפות, הסדוקות והמוזנחות את האהבה שמגיעה לה מבלי להוציא הון תועפות.

למה אתה צריך את מתכון לקרם רגליים

אחד האזורים בגוף שלעתים קרובות מתעלמים מהם הוא כפות הרגליים. לעתים קרובות אנשים שוכחים לטפל היטב בכפות הרגליים שלהם, מתעלמים מהקצוות המחוספסים והיבולים.

עם זאת, אם אתה רוצה להיות רגליים רכות ויפות, אז קרם רגליים עשוי להיות בסדר. מתכוני קרם רגליים אלה כולם טבעיים, שרבים מהם משתמשים בשמן קוקוס כתית מעולה 7  יחד עם שמנים אתריים לריח ולתכונות ריפוי.

קרם רגליים, למרות שנשכח לעתים קרובות במשטר היופי שלך, יוסיף תחושה של יוקרה ליום שלך כאילו היית בספא. קרמים לרגליים עשויים גם להועיל לבריאותך הכללית בעת שימוש בחומרים איכותיים ובשמנים אתריים כמו במתכונים אלה כדי לחדור לעור.

מתכון: קרם טבעי לריפוי כף הרגל לעקבים יבשים וסדוקים

מתכון קרם מנטה לרגליים

זה בהחלט אחד ממתכוני קרם הרגליים הפופולריים יותר. אפשר להכין עם שמן זית או קוקוס. מנטה, באופן כללי, משמשת לעתים קרובות עם קרמים לרגליים מכיוון שיש לה ריח חזק ומענג.

שמן אתרי טוב מנטה נהדר לניקוי ריח של כפות הרגליים ועוזר לריח הרענן להחזיק מעמד זמן רב יותר.

עבור קרם רגליים עשה זאת בעצמך, אתה רוצה להשתמש בשמן קוקוס בצורתו המוצקה, ג’ל אלוורה ושמן אתרי מנטה . אתה יכול גם להוסיף שמנים אתריים אחרים, אבל היזהר מלשלב יותר מדי ריחות שונים יחד.

אתה רק צריך להקציף את החומרים יחד כדי לקבל אקרםעקביות, ולאחר מכן ודא שאתה מאחסן אותו כראוי במיכל זכוכית אטום .

קרם רגליים חמאת שיאה ושעוות דבורים

מתכון קרם רגליים זה משתמש במרכיבים יוקרתיים נוספים המספקים עוד יותר רכות ולחות לכפות הרגליים. זה כולל הוספת מעט חמאת שיאה, שהיא כל כך רכה על העור שלך, ושעוות דבורים מגוררת .

ערבבו חצי כוס כל אחד מחמאת השיאה ושעוות הדבורים שלכם עם 1 TBS שמן קוקוס יחד עם כמה טיפות מהשמנים האתריים האהובים עליכם.

שמנים אתריים וניל ותפוז מתוק הם ריחות ממש טובים למתכון הזה של קרם רגליים, אבל כמו עם הרבה קרמים אחרים לרגליים, אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמנים אתריים מנטה.

אם אתם סובלים מפטרת כף הרגל או הבוהן, תוכלו להשתמש בשמן אנטי-מיקרוביאלי במתכון זה כמו שמן אתרי עץ התה כדי לעזור. 

קרם רגליים לבנדר קוקוס

אם את רוצה קרם רגליים שלא רק מעניק לחות לכפות הרגליים, אלא גם יכול לספק חוויה מרגיעה ומרגיעה, לבנדר הוא האופציה המושלמת.

כדי להכין את קרם הרגליים הזה, התחל עם שמן הקוקוס שלך, בדרך כלל כמה כפות ממנו, ואז הוסף בערך ½ כוס שמן זית.

שלבו את זה בקערה עם אותה כמות של פסטילים שעוות דבורים, והוסיפו כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר שתרצו. אתה צריך להתחיל עם 5 טיפות, לערבב אותו, ואז להריח אותו כדי לראות אם הוא חזק מספיק. הוסף בערך 5 טיפות בכל פעם עד שאתה מרוצה.

עבור הרבה קרם, 15-20 זה בדרך כלל מספיק.

אתה יכול גם להכין קרם רגליים רגיל שפשוט משתמש בשמן קוקוס עם משהו על בסיס קרם כמו חמאת מנגו או חמאת קקאו. לחלופין, אתה יכול להקציף את השמן לבד כדי ליצור מרקם קרמי, ואז למרוח אותו על כפות הרגליים.

קרם לריפוי כף הרגל לעקבים יבשים וסדוקי

סובלים מכפות רגליים יבשות עם עקבים סדוקים? תערובת שמנים אתריים זו עבור סדקים בעקבים תעזור לרפא את הסבל שלך. אתה יכול להשתמש בשמן בפני עצמו כדי לעסות את כפות הרגליים שלך או לערבב אותו עם מעט חמאת קקאו כדי ליצור קרם רגליים מרפא. 

  • 1/8 כוס שמן חוחובה או קוקוס
  • 7 טיפות שמן לבנדר
  • 3 טיפות שמן ילנג ילנג
  • 2 טיפות שמן מנטה

זמן פדיקור טבעי! כך אתה מרפא סדוק מרפא באופן טבעי. לְעַרְבֵּבכל המרכיבים יחד בקערה קטנה. שפשפו לתוך כפות רגליים נקיות ומקרצופות טריות.

על אחת כמה וכמה אם התחלת עם טבילה טובה וחמה לכף הרגל ומרחת אבן ספוג כדי להסיר את השכבה הראשונה של העור המת מהעקבים, בהונות הרגליים ואזורים בעייתיים אחרים. הזמן הטוב ביותר עבור תרופה זו לעקב סדוק הוא לפנימיטה,כך שהשמנים יוכלו להיספג למשך הלילה לריפוי, הקלה מרגיעה בזמן שהגוף שלך במנוחה.

איפה לאחסן את הקרם רגליים

חיי המדף של מתכון קרם הרגליים עשה זאת בעצמך הם כ-6 שבועות כאשר הוא מאוחסן בטמפרטורת החדר במיכל אטום. החיסרון במוצרי קרם רגליים תוצרת בית עם מרכיבים טבעיים הוא שאתה צריך להשתמש בהם במהירות מכיוון שאין חומרים משמרים. 

זהו יתרון לעור ולבריאות שלך, אולם זו סיבה מצוינת להכין מוצרי יופי משלך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top