17 טיפים: טיפול טבעי בעור יבש בידיים יבשות – תרופות סבתא

ידיים יבשות, שפתיים סדוקות, עקבים סדוקים ושיער יבש הם חלק מצרות החורף הנפוצות. 17 טיפים: טיפול טבעי בעור יבש בידיים יבשות – תרופות סבתא:

החורף הוא הזמן לשימוש בקרם לחות. ידיים יבשות, שפתיים סדוקות, עקבים סדוקים ושיער יבש הם חלק מצרות החורף הנפוצות. לחות ולחות הם המפתחות לעור בריא וגמיש במהלך החורף.

17 טיפים: טיפול טבעי בעור יבש בידיים יבשות - תרופות סבתא

ישנן כמה תרופות ביתיות יעילות עבור יובש בידיים, הכוללות:

  1. שמן תינוקות או שמן מזין אחר: מלבד קרמי לחות סמיכים, שמן תינוקות עשוי לעשות פלאים. לשמן יש תכונות שומרות לחות טובות יותר מקרמי לחות.
  2. מים חמים לרחצה: הגבל את זמן המקלחת והשתמש במים חמימים כדי לשמור על השמנים האתריים של העור. שעות ארוכות של מקלחת עם מים חמים עלולות לקרוע את העור מהשמן האתרי שלו.
  3. חומרי ניקוי עדינים לעור: הימנע מסבונים קשים, ריחניים ומייבשים; במקום זאת, השתמש בסבונים רכים, ריחניים עדין ומעניקים לחות כדי להזין את העור בלחות נוספת. בחר סבונים עדינים עמוסים בשמנים או שומנים .
  4. מכשיר אדים: אוויר פנימי חם ויבש עלול להחמיר את יובש העור. מכשיר אדים בבית יכול להרטיב את האוויר בתוך הבית שלך. זכור לנקות את מכשיר האדים שלך מדי פעם.
  5. בדים עדינים: בחרו בדים שעוזרים לעור שלכם לנשום בקלות, כמו כותנה או משי. צמר, למרות שהוא טבעי, יכול לגרות את העור הרגיל. בנוסף, שטפו את הבדים שלכם עם חומרי ניקוי עדינים שאין להם צבעים או בשמים כבדים.
  6. קרמי לחות לאחר האמבטיה: מרחי קרמי לחות מיד לאחר הרחצה ויבשו בעדינות את העור כדי לשמור על לחות. זה הזמן המתאים ביותר לשפשף את הקרמים או הקרמים שלך, מכיוון שהלחות נכלאת בעור שלך.
  7. ללבוש כפפות: מגע ממושך עם מים עלול לייבש את הידיים. לפיכך, יש צורך ללבוש כפפות גומי בזמן שטיפת הכלים. הכפפות מעניקות הגנה מפני יובש בידיים.
  8. השתמש בקרם הגנה : חשוב להגן על העור החשוף מפני קרני השמש האולטרה סגולות (UV) הקשות. השתמש בקרם הגנה עם SPF25 ומעלה כדי להעניק לחות לעור ולהגן עליו מפני קרני UV.
  9. אלוורה: לשפשוף ג’ל טרי של אלוורה יש השפעה מרגיעה ולחות על העור. זה בעצם בגלל תכולת הלחות הגבוהה הקיימת בג’ל.
  10. אמבט שיבולת שועל: אמבטיות שיבולת שועל עם מים פושרים שימושיות כדי לנצח את הגירוד הקשור לעור יבש .
  11. דבש: מריחת דבש טרי על העור היבש יכולה לשפר את תכולת הלחות שלו. ניתן למרוח ישירות על העור.
  12. שתיית חלב: שתיית חלב במקום מריחה על העור יכולה לשפר את בריאות העור.

חלק מהדברים שיש להימנע מהם כאשר מתמודדים עם עור יבש כוללים:

  1. מייבשי אוויר חם עלולים לייבש את העור יתר על המידה. לפיכך, זה נבון להשתמש במגבות נייר כדי לייבש את הידיים לאחר הכביסה.
  2. Frostnip הוא צורה קלה של כוויות קור שנוטה להשפיע על האצבעות. לפיכך, חשוב להתלבש כראוי בעת היציאה מהבית.
  3. הימנע מסבונים קשים או מייבשים.
  4. הימנע משטיפת בדים עם חומרי ניקוי קשים.
  5. אל תשתמש בסודה לשתייה לטיפול בעור יבש כפי שהומלץ על ידי אתרים מסוימים מכיוון שהיא מחמירה את היובש והגירוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top