יובש בשפתיים תרופות סבתא (שפתיים סדוקות)

מזג אוויר קריר יותר יכול להסיר מהעור שלך את הלחות הדרושה לו. יובש בשפתיים תרופות סבתא (שפתיים סדוקות):

מזג אוויר קריר יותר יכול להסיר מהעור שלך את הלחות הדרושה לו. אם את מתמודדת עם ידיים יבשות או שפתיים סדוקות בסתיו הקרוב, את בהחלט לא לבד. אבל אתה לא צריך להוציא הון תועפות כדי להיפטר משפתיים סדוקות. יש הרבה מוצרים ואספקה ​​שסביר להניח שכבר יש לך בבית שיכולים לספק הקלה נחוצה משפתיים יבשות, אדומות ומתקלפות. הנה איך להיפטר משפתיים סדוקות עם תרופות ביתיות. יובש בשפתיים תרופות סבתא (שפתיים סדוקות):

איך להכין פילינג ביתי לשפתיים

עבור קרם הלחות שבו תשתמש כדי לחדור לשכבת העור היבשה והמתקלפת שהיא סימן לשפתיים סדוקות, תצטרך קודם כל לקלף. פילינג תוצרת בית לא יכול להיות קל יותר להכנה. מלח ים או סוכר מהווים פילינג מושלם, בעוד דבש ושמן משמשים כמרככים טבעיים.

יובש בשפתיים תרופות סבתא (שפתיים סדוקות)

מערבבים ככף אחת של סוכר או מלח ים עם כף אחת של דבש או שמן בקערה. לאחר מכן, בעזרת מקלון צמר גפן, מרחו את קרצוף השפתיים תוצרת בית בתנועה מעגלית. נגב את כל השאריות הנותרות עם מטלית לחה.

לחות לשפתיים סדוקות באמצעות מוצרים מהארונות שלך

לאחר שהסרתם בעדינות עור מתקלף, מתקלף ויבש, תצטרכו לחדש ולהזין את השפתיים. למרבה המזל, סביר להניח שכבר יש לך את כל מה שאתה צריך בארונות שלך.

וזלין

הידוע בדרך כלל בשם המותג וזלין, ג’לי נפט מומלץ על ידי האקדמיה האמריקאית לדרמטולוגיה (AAD) כדרך לא יקרה להזנת שפתיים סדוקות. ידוע שג’לי נפט אוטם במים טוב יותר מרוב השמנים והתחליבים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, יש למרוח לאורך כל היום ולפני השינה.

דבש

דבש הוא תרופה ביתית מגוונת להפליא, ולכן כדאי לשמור צנצנת דבש אורגני בבית. מרפאים טבעיים שיבחו את התכונות האנטי-מיקרוביאליות והאנטי-דלקתיות של הדבש במשך מאות שנים. כיום, מחקרים מאשרים שדבש הוא מוצר חובה בארון התרופות שלך. דבש מסייע במניעת זיהומים הנגרמים על ידי שפתיים סדוקות ומסייע בהרגעת עור מגרד, אדום ויבש עד כאב על השפתיים ומסביב. ניתן למרוח דבש עם צמר גפן או אצבע לאורך כל היום. מילה של זהירות: אם אתה אלרגי לארס דבורים או אבקה, בחר תרופה ביתית אחרת.

אלוורה

אם במקרה יש לכם צמח אלוורה, תוכלו להשתמש בשמן ישירות מעלי הצמח. אחרת, ג’ל האלוורה שאולי יש לך בארון עבור כוויות שמש יעניק לחות לשפתיים שלך. זכור כי לאנזימים בו עשויים להיות תכונות פילינג מתונות, אז השתמש באלוורה רק כמה פעמים ביום.

שמן קוקוס

האם יש משהו ששמן קוקוס לא יכול לעשות? מצרך המטבח הזה הוא מוצר נפלא לשלל תנאים, כולל שפתיים סדוקות. שמן קוקוס, אנטי דלקתי ואנטי מיקרוביאלי טבעי, יכול לעזור להרגיע שפתיים סדוקות. אל תהסס למרוח שמן קוקוס בתדירות הנדרשת במהלך היום.

חמאת אבוקדו

הסתכל במקרר או במשטח השיש שלך אם אתה תוהה איך להיפטר משפתיים סדוקות. אבוקדו הופך לחמאה מרגיעה ומעניקה לחות על ידי הכנסתם למעבד מזון. אתה יכול גם להשתמש בחמאת אבוקדו אורגנית שנרכשה בחנות בנדיבות לאורך כל היום.

איך להיפטר משפתיים סדוקות? למנוע מהם להתפתח.

גרם של מניעה שווה קילו של תרופה, כך נאמר הפתגם. לכן, הדרך הטובה ביותר להיפטר משפתיים סדוקות היא לעולם לא לתת להן להתייבש מלכתחילה. הנה מה שאתה יכול לעשות כדי להגן על השפתיים שלך כל השנה:

  • הימנע ללקק את השפתיים שלך
    השפתיים שלנו אינן מחזיקות הרבה לחות כפי שהן, ולכן ללקק את השפתיים שלך רק יייבש אותן עוד יותר. נשא איתך שפתון או צ’אפסטיק כדי לשמור על לחות השפתיים כל השנה.
  • לשתות הרבה מים
    שמירה על לחות חיונית לבריאות הפיזית ולבריאות העור, השפתיים, הציפורניים והשיער שלנו. שאפו לשתות לפחות 64 אונקיות מים בכל יום.
  • השתמש במכשיר אדים בבית
    העור שלנו, כולל השפתיים שלנו, פגיע לאוויר יבש. במהלך החודשים הקרירים, הפעל מכשיר אדים בבית או במשרד הביתי שלך כדי לשמור על רמת לחות בריאה באוויר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top