איך לטפל באופן טבעי ב- הזעת יתר בכל הגוף

לא רוצה להרחיק אנשים עם סימני הזיעה שלך. אז נשאלת השאלה: איך להפסיק להזיע באופן טבעי? איך לטפל באופן טבעי ב- הזעת יתר בכל הגוף:

אם אתה מודאג לגבי הבריאות שלך, אתה עלול להירתע מאנטי-פרספירנטים המכילים כימיקלים קשים בחיפוש אחר דרך טבעית יותר להפסיק להזעה .

למרות הרצון שלך להיות בריא, אתה גם לא רוצה להרחיק אנשים עם סימני הזיעה שלך. אז נשאלת השאלה: איך להפסיק להזיע באופן טבעי?

למרבה המזל, ריכזנו כמה תרופות זיעה טבעיות כדי שלא תצטרכו להתפשר על הבריאות שלכם בשם בורות יבשים. במדריך זה, אנו חולקים תרופות טבעיות בדוקות להזעה בבית השחי יחד עם כמה טיפים למניעת הזעת ראש ופנים. איך לטפל באופן טבעי ב- הזעת יתר בכל הגוף:

13 תרופות טבעיות שיעזרו לך להפסיק להזיע בית השחי

להלן רשימה מלאה של תרופות שיכולות לעזור לך להפסיק להזיע בבית השחי באופן טבעי. איל לטפל באופן טבעי ב- הזעת יתר בכל הגוף:

1. חומץ

חומץ – ליתר דיוק, חומץ תפוחים – מספק רשימה מרשימה של יתרונות בריאותיים. זה עוזר לווסת את רמת הסוכר בדם, לשטוף רעלים, להקל על צרבת וריפלוקס חומצי ואפילו מסייע בירידה במשקל.

כאשר מורחים אותו ישירות על העור, חומץ פועל גם כחומר עפיצות המסייע בהסרת חיידקים ובסגירת נקבוביות. אם אתם מזיעים בשפע, שתיית מרקחת חומץ או מריחתו ישירות על האזור המיוזע בכל לילה יכולה לעזור להפחית את הזיעה.

שתו תערובת של 2 כפיות חומץ וכפית אחת של חומץ תפוחים לפני ארוחת הבוקר, הצהריים והערב. השפעות הייבוש אמורות להופיע תוך מספר ימים בערך.

2. תה ירוק ושחור

שתיית משקאות חמים כמו תה עשויה להיראות מנוגדת לאינטואיציה לעצירת הזיעה. אבל תה ירוק מכיל מגנזיום וויטמין B, שמכווצים את בלוטות הזיעה ושומרים על קור רוח – להתראות מתח הזעה !

אם אתה מזיע יותר מדי, נסה להחליף את הקפה של הבוקר שלך בתה ירוק כדי ליהנות מהיתרונות חוסמי הזיעה הללו.

אם אתה חווה הזעה מתמדת בבית השחי, לתה השחור יש גם תכונות עפיצות שיכולות להפחית זיעה כאשר מורחים אותו ישירות על העור שלך. לאחר חליטת תה שחור (ואפשרת לו להתקרר), שפשפו את התה על בית השחי במגבת (או בשקית התה עצמה) למשך מספר דקות.

3. חולצות חסינות זיעה

לבישת גופייה חסינת זיעה היא דרך טבעית ולא רעילה לחסום זיעה מוגזמת בבית השחי. כאדים – כך שאף אחד לא צריך לראות את סימני הזיעה המביכים האלה.

בעוד שרוב החומרים מנדפי הלחות מטופלים בכימיקלים קשים שמתפוגגים לאחר כמה כביסות, תומפסון חולצות עשויות מאריון טבעי מבמבוק וכותנה סרוקה מובחרת. לא רק שהם מחזיקים מעמד זמן רב יותר מגופיות אחרות אלא שיכולות ספיגת הזיעה גם נמשכות הרבה מעבר לקומץ של כביסות.

4. עמילן תירס וסודה לשתייה

עמילן תירס וסודה לשתייה הם חומרים סופחי מים באופן טבעי. מכיוון שהסודה לשתייה היא בסיסית, היא נוגדת את החומצות אוהבות החיידקים בזיעה ופועלת כדאודורנט טבעי. דאודורנטים רבים שנרכשו בחנות מכילים סודה לשתייה בדיוק מהסיבה הזו.

ודא שבתי השחי שלך יבשים, ומרח תערובת כבדה של השניים ישירות על האזור המיוזע בכל לילה. תן לזה לשבת במשך 30 דקות לפני שטיפה במים. כאזהרה מוקדמת, השארה על המרקחת יותר מדי עלולה ליצור תופעות לוואי לא נוחות. כשניסיתי את זה לפני כשנה, השארתי סודה לשתייה במשך כל היום, מה שגירה את העור שלי והפך את בית השחי לסלק לאדום. הסודה לשתייה גם הותירה תחושת צריבה, אז לא ניסיתי את הפריצה הזו שוב.

5. מיץ עשב חיטה

מטהר רעלים טבעי, מיץ עשב חיטה עשיר גם בויטמין A, C, B12, B6 וחומצה פולית. על ידי נטרול ודילול הרעלים בדם, שתיית רק כף עשב חיטה ביום עוזרת להילחם בזיעה. אם הזיעה שלך חריפה במיוחד, יש לך מזל! מיץ עשב חיטה גם מפחית ריח מזיעה.

6. תפוחי אדמה ומזונות אחרים עשירים באשלגן

צריכת יתר של נתרן תגרום לגוף שלך לאגור יותר מים. מזונות עשירים באשלגן כמו תפוחי אדמה וברוקולי הופכים את התהליך הזה כדי לעזור לדחוף מים מהגוף. בגלל תגובה זו, ידוע שתפוחי אדמה סופגים עודפי מים ומסייעים בהקלה על הזעה.

כל שעליך לעשות הוא לשפשף פרוסת תפוח אדמה על בתי השחי שלך במשך כמה דקות מדי יום כדי לחוות את השפעות הייבוש הללו.

7. מיץ עגבניות

מעבר ליתרונות המלחמה בסרטן , מיץ עגבניות גם מכווץ את הנקבוביות שלך ויכול להפחית זיעה כרונית. אכילת תזונה עשירה בעגבניות או פשוט שתיית כוס מיץ עגבניות בכל יום יעזרו לכם לשלוט בהזעת יתר. אם עגבניות זה לא הקטע שלך, נסה למרוח מיץ עגבניות על בית השחי (או היכן שאתה מזיע הכי הרבה) ותן לו לשבת לפחות 10 דקות לפני השטיפה.

8. שמן עץ התה

כמו תה וחומץ, שמן עץ התה פועל כחומר עפיצי למלחמה בחיידקים הגורמים להזעה. השרו צמר גפן בשמן עץ התה, והספיגו אותו על בית השחי מדי יום. ההשפעות אמורות להתחיל להופיע בעוד מספר ימים.

9. לימון

החומצה שבלימון הופכת אותו למועמד מושלם להפחתת הזעת יתר באופן טבעי. אתה יכול לשפשף חצי לימון על בית השחי (תוך כדי סחיטה קלה כדי לחלץ את הנוזל) או לערבב כמות קטנה של מיץ לימון עם סודה לשתייה ולמרוח אותו עם כרית צמר גפן. נסו להשאיר את מיץ הלימון למשך 30 דקות לפחות, ושטפו היטב.

10. לוז מכשפה

לוז מכשפות היא תרופה ביתית נהדרת לבתי שחי מיוזעים. עשב תבלין המצוי בטבע, לוז המכשפות פועל כעפיצה ונוגד זיעה . זה מייבש את העור וסוגר את הנקבוביות כדי למנוע הזעה.

ישנן שתי דרכים לרסן זיעה עם לוז מכשפה.

הראשון הוא למרוח לוז נוזלי עם צמר גפן על האזורים שבהם אתה מזיע הכי הרבה. אתה יכול גם לשלב חלקים שווים של מים ואבקת קליפת לוז כדי ליצור משחה. מרחו את המשחה על העור והניחו לה לשבת שעה לפני שתשטפו אותה במים.

למרות שכנראה אין לך לוז מכשפות יושבת בארון התרופות שלך, אתה יכול גם להשתמש בתמיסה כחומר עפיצות לפנים שלך, כדי להסיר את האיפור – או אפילו לטפל בקשקשים.

11. מלח

מלח לבורות יבשים יותר? תהיה בטוח. מלח סופג זיעה, חוסם את הנקבוביות ושומר על עור יבש.

יש לך כמה אפשרויות בעת שימוש במלח כתרופה ביתית להזעת יתר. ראשית, נסה למרוח גבישי מלח ים על האזורים המיוזעים שלך. אתה יכול אפילו לסחוב בקבוק קריסטלים לשימוש בכל פעם שאתה מרגיש סשן זיעה מתקרב.

אם זה לא עובד, שלבו חלקים שווים של מלח ומיץ ליים כדי ליצור קרצוף הדרים. שפשפו את התמיסה על עורכם, שטפו אותה ותיהנו להזיע פחות!

12. אבקת אלגום לבנה

אבקת אלגום לבנה היא עפיצה טבעית נוספת. שלבו כף אחת של אבקת אלגום לבנה, מי ורדים ומיץ לימון כדי ליצור תרופה ביתית להזעת יתר. מערבבים את המרק עד שנוצרת משחה.

לאחר מכן, שטפו וייבשו את העור ביסודיות, ומרחו את המשחה על העור. הקפד לתת לו להתקשות לחלוטין.

לאחר 20-30 דקות, שטפו את העור במים חמים. חזור על תהליך זה כל יום כדי להפחית את ההזעה.

13. שמן קוקוס

נראה ששמן קוקוס מרפא כמעט כל מחלה בימינו – כולל זיעה וריח. הסיבה לכך היא שפרי העל מכיל חומצה לאורית, אשר הורגת חיידקים גורמי זיעה בשל התכונות האנטי-מיקרוביאליות שלה.

הנה איך להשתמש בשמן קוקוס כדי לעזור עם עודף זיעה וריח:

  • שלבו 10 גרם קמפור כתוש ו-1 כוס שמן קוקוס.
  • מערבבים את החומרים יחד ומרחים את המשחה על הגוף
  • השאר אותו על העור שלך למשך 45 דקות עד שעה
  • שטפו אותו במים

אתה יכול גם למרוח שמן קוקוס בכבישה קרה על העור שלך לאחר כל מקלחת או אמבטיה כפי שהיית עושה קרם לחות רגיל. עשה זאת באופן קבוע כדי להפחית זיעת יתר .

3 דרכים להפסיק להזיע על הפנים באופן טבעי

כיסינו הרבה פתרונות זיעה טבעית עד כה. אבל מה עליך לעשות אם אתה מזיע יתר על המידה מהראש או מהפנים שלך במקום מבית השחי ?

לא לפחד – אתה יכול להשתמש ברבות מאותן תרופות ביתיות כדי לרסן הזעת יתר גולגולתית, או הזעה קיצונית של הקרקפת והפנים. בדוק תחילה את תרופות הזיעה הטבעיות הללו:

עציצים טבעיים

מריחת חומר עפיצות טבעי על הפנים או הקרקפת שלך יכולה לעזור לבלום הזעה. שמן עץ התה, לוז מכשפות, חומץ, תה שחור וירוק (תה מרווה, תה קמומיל) הם כולם תרופות ביתיות נהדרות להזעה בראש ובפנים. מרחו את המרכיב האהוב עליכם על העור עם צמר גפן לפני השינה ושטפו אותו בבוקר.

שמנים חיוניים

שמנים כמו ברוש, לבנדר, לימון, ליים, ניאולי, מנטה, פטיט גריין ואורן עוזרים למנוע ולווסת עודף לחות ולספוג לחות. אתה יכול ליישם כל אחד מאלה בשגרת הטיפוח שלך – רק וודא שהוא מתאים לסוג העור שלך כדי למנוע תופעות לוואי לא רצויות כמו התפרצויות. יתר על כן, שמנים אתריים עדיף להשתמש עם שמני נשא כדי לדלל אותם.

שינויים בתזונה

הימנע ממזונות חריפים ומקפאין, שניהם עלולים לגרום לך להזיע יותר מהרגיל על הראש והפנים. אכלו ארוחות קטנות יותר ותכופות יותר לאורך היום כדי לווסת את העיכול, שגם מייצר חום גוף.

טיפים נוספים כיצד להפסיק להזיע באופן טבעי

מעבר לתרופות ביתיות, ישנן עוד כמה שיטות קלות וטבעיות שתוכלו לנסות להפחית את ההזעה באופן כללי:

תפסיק לעשן

ניקוטין בסיגריות מעלה את טמפרטורת הגוף הפנימית ומגביר את קצב הלב. זה גורם לבלוטות הזיעה שלך להתחיל לעבוד שעות נוספות, לייצר זיעה מוגזמת.

עישון ידוע כגורם להרבה בעיות בריאותיות אחרות, החל משיניים מוכתמות ועד סרטן. אז אם אתם מחפשים לשנות את אורח החיים, ריסון הרגלי העישון שלכם היא דרך טבעית מצוינת להפסיק להזיע.

להפחית בקפאין

בדומה לניקוטין, קפאין ממריץ את מערכת העצבים המרכזית ומגביר את קצב הלב שלך. טמפרטורת הגוף המוגברת המלווה במשקאות קפה ותה חמים עלולה לגרום לגופכם לייצר יותר זיעה.

נסה להפחית את צריכת הקפאין שלך (או לחסל אותה לחלוטין) כדי להפחית הזעת יתר.

הישארו לחות

כפי שכנראה תפסת עד עכשיו, שמירה על טמפרטורת הגוף שלך קרירה היא דרך פשוטה וטבעית לשמור על הזעה. שתו הרבה מים ונוזלים כדי לווסת את טמפרטורת הגוף. אם אתה מתקשה להשיג מספיק מים, נסה לשמור בקבוק מים גדול לשימוש חוזר בקרבת מקום כדי שתוכל לזכור לשתות לאורך כל היום.

פירות, ירקות ומזונות אחרים עם תכולת מים גבוהה יכולים גם לעזור לך להשיג את יעדי צריכת המים שלך.

האם תרופות אלו לזיעה טבעיות עוזרות עם היפר הידרוזיס?

אם אתם סובלים מהזעת יתר , או מהזעת יתר, אתם עשויים לתהות אם תרופות טבעיות כלשהן יוכלו לעזור לכם. למרבה המזל, אתה יכול להשתמש בכל פתרונות הזיעה הטבעיים המוזכרים במאמר זה כדי להקל על תסמיני הזעת היתר שלך. אנו ממליצים לנסות מספר תרופות ביתיות כדי למצוא אחת שמתאימה לך.

אתה יכול למצוא את רוב מוצרי הבית במאמר זה במכולת או בבית שלך. זכור כי פתרונות אלו לא ירפאו הזעת יתר. אבל הם חלופות בריאות וזולות יותר להרבה פתרונות יקרים שפשוט לא עובדים.

כיצד להשתמש בתרופות זיעה טבעיות ביעילות

לפני שאתם מנסים תרופה ביתית חדשה נגד זיעה, הקפידו לזכור את העצות הבאות:

  • שוחח עם הרופא שלך על הזעת יתר שלך. דון בכל תרופה טבעית להזעת יתר שאתה שוקל לפני שאתה קופץ פנימה. תרופות טבעיות יכולות להיות חזקות, אז הרופא שלך ירצה לדון בהתוויות נגד אפשריות ולהזהיר אותך מפני תופעות לוואי אפשריות.
  • ספר לרופא שלך על כל ויטמינים, תוספי צמחים, תרופות ללא מרשם ומרשמים שאתה נוטל כעת. רבים מאלה יכולים ליצור אינטראקציה זה עם זה, אז תרצו לקבל השכלה מלאה לפני תחילת טיפול זיעה טבעית.

אנו מקווים שמצאתם את הדרכים הטבעיות הללו להפסקת הזעה מועילות! אילו תרופות ביתיות נוספות ניסית להפחית הזעה מתמדת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top